Για να απλοποιήσουμε τα αιτήματα υποστήριξης και να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, χρησιμοποιούμε ένα σύστημα δελτίων (ticketing).
Σε κάθε αίτημα υποστήριξης εκχωρείται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου (ticket) τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την πρόοδο και τις απαντήσεις στο διαδίκτυο. Διατηρούμε πλήρη αρχεία και ιστορικό όλων των αιτημάτων υποστήριξής σας.
Απαιτείται έγκυρη επαγγελματική διεύθυνση email για την υποβολή ενός δελτίου (ticket).
Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.
Άνοιγμα Νέου ΑιτήματοςWe provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.
Έλεγχος Κατάστασης ΔελτίουΠαρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!